Garmin Forerunner 110 M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 110 M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jan282014 02-08-2014
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Ik heb de Forerunner 110 nu ruim 1,5 jaar gehad. Never nooit meer Garmin, wat een rommel. Het ding had vanaf het begin al kuren maar bleef nog wel werken. Wel elke keer resetten dus de geschiedenis was ik sowieso kwijt. Uiteindelijk legde hij helemaal het loodje na een goed jaar. Ding opgestuurd naar Garmin en kreeg een ander exemplaar. Geen nieuwe maar nu een die tijdens het sporten helemaal beslaat en daardoor ook van allerlei kuren krijgt (spontaan aan gaan, onbedienbaar, spontane reset van alle instellingen). Ik heb een email naar Garmin gezonden maar helaas geen reactie (komt vaker voor zoals ik hier lees bij de revieuws). Ik raad iedereen aan een sporthorloge van een GOED MERK te kopen want Garmin is alleen maar ellende.

smokaz2 30-04-2014
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Horloge en GPS werken tijdens het hardlopen prima, maar eenmaal thuis is het synchroniseren op de computer een drama. Ik moet hem vaak 20 keer eruit halen en erin weer inprikken voordat ie eens een keer kan worden uitgelezen. Dit ervaar ik als een byzonder groot minpunt.

Bart Heutz 01-08-2013
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Helaas moet ik concluderen dat de horloge die ik 1,5 jaar geleden aangeschaft hebt, niet goed voldoet. Veel vocht (zweet) onder het scherm, uitval, blokkeren van alle mogelijkheden... In de tussentijd voor de 4de keer terug geweest ter reparatie. De vraag gesteld of er een vervangende horloge kan geleverd worden. Dit is in beraad. Al met al een prima horloge, wanneer hij het doet.....

albert.g. 15-06-2013
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Nooit geen Garmin meer !!
gekocht bij een webshop, nadat de eerste steeds problemen gaf bij aansluiten aan de computer een nieuwe gekregen ( prima service Coolblue!) maar ook deze geeft niets als problemen
Telkens bij aansluiten op de PC de hele display weg, moet vervolgens zeer veel moeite doen om weer display te krijgen en horloge uit te lezen op de PC.
Vandaag was met geen mogelijkheid de geschiedenis te wissen , ben ongeveer een uur bezig om 'm weer leeg te maken
kortom niets als narigheid, komt ook zeker nooit geen Garmin product meer in huis
Schijnt voor (motor) navigatie helemaal top te zijn maar ga wel voor een ander merk....

Bowrider 2 29-06-2012
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Super horloge, eenvoudige bediening en veel mogelijkheden vooral via Garmin connect. Grote voordeel tov aconcurrrenten is dat de GPS module er in zit, dus geen losse band of pod. Hij heeft niet al te veel mogelijkheden maar dat houdt het eenvoudig. hij is heel nauwkeurig.

Frederik46 29-03-2012
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Ik heb het horloge 14 dagen. Na 4 keer gebruiken was er 2 keer langdurige condensatie onder glas. Op 28 maart jl. het condenshorloge persoonlijk ingeleverd bij Futurumshop. Het verraste me dat zij zo snel met de garantie bezig waren gegaan en daarna met verzenden. Vandaag, 29 maart, werd een nieuw horloge bezorgd. Fijn dat, i.v.m. mijn intensieve sportbeoefening, de oude Forerunner zo snel werd vervangen. Een prima dienstverlening. En nu maar hopen dat de condensproblemen wegblijven.

vanzwiet 16-01-2012
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Een goede koop voor een goede prijs!
Mijn eerste GPS horloge voldoet prima.
Eenvoudige instellingen, satelliet ontvangst super, zelfs binnenshuis en ook erg snel. Na synchronistie op de PC blijkt ook dat de GPS vrij nauwkeurig is.
De Garmin Connect op de PC werkt ook netjes, mooie layout en veel mogelijkheden om je voortgang te volgen. Het opladen van de batterij gaat via de PC ook vrij snel en makkelijk.

Boerselaere 14-01-2012
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Een simpel horloge, maar dat wat ik erop wil hebben zit erop. Qua horloge eenvoudig in gebruik, maar het duurt soms minuten lang voordat de satellieten gevonden zijn. Tevens is het synchroniseren met de pc werkelijk een drama. Voordat het horloge wordt herkend heb je minimaal 10 pogingen moeten doen voordat het horloge werd gevonden.
Daarnaast is mijn exemplaar nu al voor de 2e keer in de 4 maanden dat ik dit horloge nu heb volledig uit gegaan. Zo erg dat opladen ook niet meer lukt en ik dus al voor de 2e keer dit ding moet gaan opsturen naar de leverancier. Zo is de lol er erg snel vanaf.

Bietnsup. 26-12-2011

Positief:
Eenvoudig in gebruik. Heeft snel contact met satelieten. GPS signaal sterk (zelf onder snelwegtunnels). Relatief handzaam formaat. Na de laatste update kun je hem gewoon uitzetten. Met Garmin connect kun je mooi je route terugkijken met alle gegevens die daar bij horen.

Negatief:
Helaas geen actuele snelheid (wel achteraf via Garmin Connect). Maakt lastig verbinding met de pc waardoor synchroniseren lastig is. Pinnetjes moeten exact op de goede plek zitten en zelfs dan moet je het een paar keer proberen om verbinding te krijgen. Lukt uiteindelijk altijd na een paar keer proberen. Beperkte mogelijkheden maar daar is de prijs ook naar.

Vonne1972 13-12-2011
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Telkens problemen met de Forerunner 110 van Garmin. Batterij opladen lukt niet. En synchroniseren met computer al helmaal niet. Zodra ik hem verbind met de computer kan hij de horloge niet vinden. Als hij het doet, is het geweldig, maar hij is te storingsgevoelig, voor mij gaat hij terug naar de winkel.

Bart Heutz 09-12-2011
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

De sporthorloge voldoet goed aan mijn wensen. Snelheid, hartslag, afstand, tijd wordt duidelijk aangegeven. Verlichting is handig, hoewel niet noodzakelijk. In het donker worden de gegevens ook goed aangeduidt door de straatverlichting. Prima uitleg. Hartslagmeter wordt vrijwel direct gevonden. GPS testen bij voorkeur buiten, zoals ook aangegeven. Erg leuk en motiverend is de Garmin Connect waarbij de gegevens kunt bekijken. Ik wil deze ook gebruiken voor mijn mountainbike en motor, zodat je later nog kunt zien waar je geweest bent.
Ga er veel plezier van hebben.

GJJR 05-12-2010
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

Een no-nonsense horloge dat doet wat wordt beloofd. GPS ontvangst is goed en de satellieten zijn snel gevonden. Nauwkeurigheid van de gelopen afstand is goed. De hartslag wordt eveneens nauwkeurig gemeten. Top is Garmin Connect. De informatie verzameld tijdens het lopen wordt via de PC overgedragen naar de website. De info is makkelijk en wordt zeer overzichtelijk gepresenteerd. Zeker wanneer je langere tijd informatie upload kun je goed je voortgang volgen.

Ronald42195 03-08-2010
Geschreven voor: Garmin Forerunner 110 M

De Forerunner 110 is een eenvoudig hardloophorloge maar biedt alles wat je recreatieve loper nodig heeft. Informatie over afstand, tijd, snelheid (in km/u of min/km) en calorieverbruik. Als je lekker voor jezelf wil lopen en niet allerlei moeilijke trainingsprogramma's wilt (kunnen) instellen dan is de Forerunner 110 een uitstekend hardloopmaatje. Besteld bij SeeYourHeartBeat.com en binnen een dag in huis. Altijd prima service van deze firma waar ik al vaker artikelen heb besteld